מתי נעדיף שירותים כימיים על פני שירותים ניידים?

שירותים כימיים ושירותים ניידים מהווים פתרון נהדר למגוון של סיטואציות בהן אין לנו גישה לשירותים רגילים. לרוב, נשתמש בסוגי השירותים הללו בשטח הפתוח, בטיולים, בכנסים או באירועים אחרים. מה בדיוק ההבדל בין סוגי השירותים הללו ומתי נעדיף אחד על פני האחר? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

שירותים כימיים

שירותים כימיים הם שירותים אשר בנויים לרוב כתא אחד, בתוכו קיים מושב אסלה ובור שופכין – בו מצטברים כל השפכים של השירותים. במקרים מסוימים, בור השופכין יכיל חומרי ניקוי וחיטוי על בסיס פורמלין.

שירותים ניידים

בדומה לשירותים הכימיים, גם השירותים הניידים אינם מחוברים למערכת ביוב כלשהי. עם זאת, בשירותים אלה לרוב קיימת אסלה מתפקדת, מספר תאי שירותים ואף מיזוג ותאורה. בדגמים היוקרתיים יותר, ניתן יהיה למצוא גם כיורים איכותיים, עיצוב יפה ומפיצי ריח.

מתי נעדיף שירותים כימיים על פני שירותים ניידים?

כפי שניתן לראות, השירותים הניידים הם לרוב שירותים איכותיים ונוחים יותר מהשירותים הכימיים. עם זאת, חשוב לדעת כי עם הנוחות, ישנו גם תג מחיר גבוה יותר, ורוב השירותים הניידים יהיו יקרים משמעותית משירותים כימיים. מסיבה זו, בשירותים ניידים מומלץ להשתמש באירועים מיוחדים או באירועים בעלי פרופיל גבוה, כמו למשל חתונה. כמו כן, כאשר מדובר באירוע הנמשך מספר ימים ומעלה, לעיתים נעדיף את השירותים הניידים. את השירותים הכימיים, לרוב נעדיף במצבים הבאים:
• באירועים קצרים – באירועים קצרים, אשר אורכים מספר שעות או יום שלם לכל היותר, לרוב נוכל להשתמש בשירותים כימיים פשוטים, שכן במצבים כאלה, הצורך בשירותים אינו מהותי כמו באירועים ארוכים, האורכים מספר ימים ומעבר לכך.
• כשתקציב האירוע מינימלי – כאמור, העלות של שכירת השירותים הכימיים והשינוע שלהם תהיה לרוב נמוכה משמעותית מעלות השכירה והשינוע של שירותים ניידים. לכן, כאשר אנו מתמודדים עם אירוע בתקציב מינימלי, לרוב נעדיף את השירותים הכימיים.
• במסיבות ואירועים פשוטים – אין ספק כי שירותים ניידים יכולים להיות מרשימים ומפוארים למדיי, אך למען האמת, כאשר מדובר באירועים פשוטים או מסיבות – לרוב אין בהם צורך ממשי. מסיבה זו, באירועים כאלה נעדיף שירותים כימיים.