מהם החידושים האחרונים בתחום השירותים הניידים?

כשרובנו שומעים את המושג "שירותים ניידים", אנו נוטים להתכווץ בחוסר נוחות בכיסא, ולא בכדי. כמעט ואין אדם שלא מכיר את השירותים הכימיים המפורסמים, אלה שבנויים כתא בודד ומתאפיינים בריח לא נעים כלל. עם זאת, חשוב לדעת כי שירותים כימיים אינם דומים במהותם לשירותים הניידים, ובכל מקרה, כיום קיימים מגוון של חידושים בשני סוגי השירותים הללו – כך שהמשתמש זוכה ליהנות מחוויה נעימה וטובה יותר בעת השימוש בהם. מתקשים להאמין? לפניכם כמה מהחידושים האחרונים בתחום השירותים הניידים.

מיזוג ותאורה

השירותים הניידים בנויים למעשה בקרוואן נייד, אשר מכיל מספר תאי שירותים. בדומה לקרוואנים מתקדמים אחרים, גם את הקרוואן של השירותים ניתן לחבר למקור חשמל, וכך לספק מיזוג ותאורה לכל חללי הקרוואן.

אוורור איכותי

בעוד שבעבר, שירותים ניידים או כימיים התאפיינו בחוסר אוורור ובתחושת מחנק נוראית, הרי שכיום, רוב הקרוואנים של השירותים הניידים בנויים כך שהם מכילים פתחי אוורור רבים ומגוונים – עניין המאפשר לאוורר את הקרוואן באופן יעיל וטוב יותר.
נטרול ריחות לא נעימים
פרט לנושא האוורור, כדאי לדעת גם כי בדגמים המפוארים יותר של השירותים הניידים, כבר לא נדיר בכלל למצוא מפיצי ריח מסוגים שונים. מפיצי ריח אלה לא רק מבשמים את חלל הקרוואן, אלא גם מנטרלים ריחות לא נעימים העשויים להתעורר בו, בכל שעות היממה. עניין זה מאפשר חווית שימוש טובה ונעימה יותר בשירותים הניידים.

כיורים יוקרתיים

בשוק קיימים כיום מגוון של סוגי שירותים ניידים, חלקם יוקרתיים יותר וחלקם פחות. בשירותים הניידים היוקרתיים יותר, לרוב נוכל למצוא לא רק תאי שירותים, מיזוג, תאורה ומים זורמים, אלא גם כיורים יוקרתיים ויפים במיוחד – כאלה שלא יביישו את הכיורים המוצבים בחדרי שירותים של מסעדות איכותיות או אולמות יוקרתיים.

עיצוב מרשים

פרט לכיורים, אין ספק כי רוב השירותים הניידים היוקרתיים יותר מכילים כיום גם עיצוב מרשים במיוחד. החל מרצפה מושקעת, דרך קירות צבועים ומסוגננים ועד להקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, כמו למשל ידיות הדלת – ישנם לא מעט שירותים ניידים אשר מספקים לנו חווית שימוש רגילה לחלוטין, ואף מתקדמת, בחדר השירותים.