מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 053-8833700

    עורכים אירוע באוויר הפתוח בצפון הארץ וזקוקים לפתרון לחדר השירותים? הגעתם למקום הנכון. בעוד שבעבר היה נהוג לשכור שירותים כימיים במקרים כאלה, הרי שכיום קיים פתרון אחר, יוקרתי ומרשים יותר – קרון שירותים מפואר. אז מהו קרון שירותים מפואר, כיצד הוא עובד ומה עוד צריך לדעת על קרון שירותים מפואר להשכרה בצפון? לפניכם המדריך השלם.

    מהו קרון שירותים מפואר?
    קרון שירותים מפואר הוא מעין מבנה נייד, המכיל בתוכו מספר תאי שירותים. מדובר במבנה יציב, בעל מראה אסתטי וסטרילי, אשר אינו דומה לכלל לשירותים כימיים. בעוד שבשירותים כימיים לרוב נריח ריחות לא נעימים, קרון השירותים המפואר דווקא יתאפיין בריח טוב, ברמת ניקיון גבוהה ובמראה יוקרתי, אשר אינו נופל במעט מחדרי שירותים יוקרתיים "רגילים" הקיימים במסעדות יוקרה ובאולמות אירועים יוקרתיים. תדירות הניקיון בקרון השירותים המפואר היא גבוהה במיוחד, ובניגוד לשירותים כימיים, בקרון שירותים מפואר הניקיון נעשה באמצעות שאיבת ואקום ולא באמצעות חומרים כימיים, אשר עלולים להזיק לבריאות של המשתמשים בחדר השירותים.

    היכן ניתן למצוא קרון שירותים מפואר להשכרה בצפון?
    אם אתם זקוקים לקרון שירותים מפואר להשכרה בצפון מכל סיבה שהיא, תוכלו למצוא מגוון ספקים או בתי עסק אשר יוכלו לספק לכם את השירות הזה. עם זאת, לא כל הספקים או בתי העסק הללו הם בהכרח מקצועיים ואיכותיים, ועל כן, בעת חיפוש קרון שירותים מפואר להשכרה בצפון, כדאי מאוד לתת את הדעת על הפרמטרים הבאים:
    • אוורור – יש לוודא שבקרון השירותים קיימת מערכת כלשהי לאוורור, או לחילופין, שהוא מאוורר באמצעים אחרים.
    • תדירות הניקיון בשירותים – חשוב לוודא שקרון השירותים מנוקה בתדירות גבוהה, כך שהוא לא יתאפיין בריחות לא נעימים, או חמור מכך – במראה מלוכלך.
    • סוג הניקיון – כאמור, בניגוד לשירותים כימיים, קרון שירותים מפואר מנוקה לרוב באמצעות שאיבת ואקום. עם זאת, רצוי לוודא שזה באמת סוג הניקיון שמתבצע בקרון השירותים שאתם מעוניינים לשכור.
    • נגישות – על אף שרוב קרונות השירותים הניידים נגישים לאנשים בעלי מוגבלויות, חשוב מאוד לוודא את עניין הנגישות טרם שכירת הקרון, ולוודא שהוא לא מכיל מדרגות או כל מכשול אחר שיהפוך אותו ללא נגיש ויגרום לאורחים שלכם למפח נפש.
    • מראה – מומלץ מאוד לראות את הקרון טרם שכירתו, כך שתוכלו להתרשם מהמראה שלו. על אף שרוב קרונות השירותים המפוארים הם קרונות גדולים ומרווחים, אשר מתאפיינים במראה מרשים ויוקרתי, רצוי לבדוק את הקרון באופן עצמאי כדי לוודא שהוא אכן עומד בכל הדרישות והסטנדרטים שלכם.