מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 053-8833700

    כאשר רובנו שומעים את הביטוי "שירותים ניידים", אנו מיד מתחלחלים וחושבים על הגרוע מכל, ולא בכדי. כולנו מכירים את השירותים הכימיים הסטנדרטיים, אשר מאופיינים ברמת ניקיון גרועה (או ליתר דיוק: אינם מאופיינים ברמת ניקיון כלשהי), בריח לא נעים, במבנה רעוע ובתחושת זוהמה כללית. עם זאת, כדאי לדעת כי כיום קיימים מבני שירותים ניידים מסוג שונה, המספקים למשתמשים בהם חוויה אחרת, נעימה, שלא לומר יוקרתית. אז מהם שירותים מפוארים בצפון, איך הם נראים ובנויים ולמה בכלל צריך אותם? הכל לפניכם במדריך הבא.

    מהם שירותים מפוארים בצפון ואיך הם נראים?
    שירותים מפוארים בצפון הם מבנים ניידים יציבים, גדולים ומרווחים, אשר מכילים מספר תאי שירותים. לרוב מדובר במבנים נגישים, אשר מאופיינים בעיצוב יפה, ברמת ניקיון גבוהה ובמגוון של אמצעים אשר הופכים את חווית השימוש בשירותים לנעימה וטובה, כזאת שאינה נופלת מחווית השימוש בשירותים סטנדרטיים רגילים ואף מתעלה עליה. לרוב, שירותים מפוארים בצפון יכילו מספר כיורים יוקרתיים, מים זורמים, מראה גדולה, בישום, מערכת אוורור איכותית ואף מוזיקת רקע ומיזוג. מראה השירותים יהיה דומה למראה של שירותים במסעדות יוקרה ובאולמות אירועים, וכמעט שלא ניתן יהיה להבדיל ביניהם לבין שירותים קבועים.

    מתי נזדקק לשירותים מפוארים בצפון?
    שירותים מפוארים בצפון הומצאו על מנת לתת מענה לאירועים, כנסים או מפגשים גדולים, אשר אינם נערכים במבנה מסודר כלשהו, אלא בחוץ – ללא קרבה לשירותים קבועים. מטרת השירותים המפוארים היא לספק פתרון טוב ואיכותי לצורך בבית שימוש, מבלי שהאורחים או המשתתפים באירוע יחושו שהם משתמשים במתקן רעוע או לא סטרילי. במרבית המקרים, השימוש בשירותים מפוארים נעשה באירועים כמו חתונות הנערכות בחוץ, בריתות, אירועי חברה, כנסים ועוד.

    מהם הקריטריונים לשירותים מפוארים?
    למרבה הצער, הקריטריונים לשירותים מפוארים בצפון, או בכל מקום אחר בארץ, אינם חקוקים בסלע. למעשה, כל ספק או בית עסק יכול לקרוא למתקן השירותים הנייד שלו "שירותים מפוארים", שכן אין חוק או הסדרה כלשהי בנושא זה. מסיבה זו, בטרם שכירת שירותים מפוארים בצפון, כדאי מאוד לחשוב על הפרמטרים שחשובים לכם ולוודא שהשירותים שאתם מעוניינים לשכור אכן עומדים בסטנדרטים שלכם. בין היתר, רצוי לתת את הדעת על הפרמטרים הבאים:
    • מספר חדרי השירותים הקיימים במבנה.
    • מראה השירותים – ובכלל זה בתי השימוש עצמם, הכיורים, הרצפה והקירות, התאורה ועוד.
    • תדירות ואופן הניקיון של השירותים.
    • סוג האוורור הקיים במבנה.
    • נגישות (עבור אנשים בעלי מוגבלויות).